Bursa'da ehliyetsiz gencin kullandığı otomobil mağazaya daldı!

Bursa'da ehliyetsiz olduğu öne sürülen gencin babasına ait otomobili izinsiz alarak trafiğe çıkarması, 2.3 milyonluk zarara sebep oldu. Kontrolden çıkan otomobil önce çöp konteynerine çarptı, ardından motosiklet mağazasına dalarak iş yerinde büyük hasara neden olurken o anlar güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı.

İzlenme : 117

Kategori : BURSA

Embed Kodu :

Öne Çıkan Videolar