Okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi: 25 kişi hastaneye kaldırıldı

Okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi: 25 kişi hastaneye kaldırıldı

GÜNDEM, 23 Haziran 2026 Salı, 21:26
Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte ikram edilen tavuklu pilav sonrası rahatsızlanan 21 öğrenci ve 4 yetişkin hastanede tedavi altına alındı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kütahya'da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü.

Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.

Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

GÜNDEM 23 Haziran 2026 Salı, 21:26

Yorumlar

Öne Çıkanlar

Diğer Haberler

TBMM Başkanı Kurtulmuş, Türkiye'nin Bakü Büyükelçiliğine ziyarette bulundu

TBMM Başkanı Kurtulmuş, Türkiye'nin Bakü Büyükelçiliğine ziyarette bulundu

TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, Türkiye'nin Bakü...
Kocaeli'de motosiklet otomobile çarptı: Sürücü ağır yaralandı

Kocaeli'de motosiklet otomobile çarptı: Sürücü ağır yaralandı

Kocaeli'nin İzmit ilçesinde otomobile arkadan...
İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanan caretta caretta ölü bulundu

İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanan caretta caretta ölü bulundu

İzmir'in Selçuk ilçesindeki Pamucak Sahili'nde...
İstanbul'da itfaiye aracının devrilme anı kameraya yansıdı

İstanbul'da itfaiye aracının devrilme anı kameraya yansıdı

İstanbul Büyükçekmece'de itfaiye aracının...
Meloni'den Trump gerilimiyle ilgili açıklama: "Tartışmayı körüklemeye niyetim yok"

Meloni'den Trump gerilimiyle ilgili açıklama: "Tartışmayı körüklemeye niyetim yok"

İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, ABD Başkanı...