Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefonda görüştü.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefonda görüştü.
Görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkileri, bölgesel gelişmeler ve küresel başlıklar ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu belirtti. Erdoğan, Türkiye olarak sürecin barışla sonuçlanması için ellerinden gelen desteği sağlayacaklarını ifade etti.
Erdoğan ayrıca, müzakereleri sabote etmek isteyenlere karşı dikkatli davranılmasının önemli olduğunu vurguladı.
Görüşmede yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımların önemine dikkat çeken Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye'nin bu yönde çalışmaya devam edeceğini belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile İran arasındaki ticari, mali ve enerji iş birliğini geliştirmek için adımlar atmayı sürdüreceklerini de kaydetti.
Kaynak: Haber Global
GÜNDEM 22 Haziran 2026 Pazartesi, 19:41
Benzer Haberler